Hírek
2025. Október 23. 08:32, csütörtök | Életmód
Tízmillió forint és teljes brandépítés vár a streetwear-úttörőkre
 
				A sneaker ma már nem csupán cipő, hanem kultúra. Egy jelenség, ami egyszerre szól önkifejezésről, közösségről és üzletről.
Most a hazai fiatal alkotók, tervezők és vállalkozók is megmutathatják, mire képesek: elindult a Size-Up powered by Lounge Group, amely a sneaker- és streetwear-szcéna legígéretesebb új szereplőit keresi.
	A Size-Up három éve indult útjára Trunk Tamás, a hazai sneakerkultúra egyik legismertebb alakjának kezdeményezésére, azzal a céllal, hogy teret adjon a feltörekvő sneaker- és streetwear-márkáknak, és segítse őket a fejlődésben. Azóta a program a hazai közösség egyik legfontosabb szakmai platformjává nőtte ki magát, és idén a Lounge Grouppal közösen hirdetik meg a 2025-ös kiírást.
	Trunk Tamás nevéhez fűződik a Sneakerness Budapest is, Közép-Európa egyik legnagyobb sneaker- és streetwear-eseménye, amelyet idén november 8–9-én rendeznek meg az MTK Sportparkban. Itt kerül sor a Size-Up powered by Lounge Group döntőjére is.
	A verseny fődíja egy 10 millió forintos befektetési lehetőség a Startup Campus részéről, amely ugródeszkát adhat a vállalkozás következő szintre emeléséhez. Emellett a Lounge Group komplex brandépítő csomaggal támogatja a győztest, hogy márkája karakteres, felismerhető és nemzetközileg is versenyképes legyen.
	A DHL különdíja egy limitált kiadású DHL x Adidas Adventure 2.0 sneaker és egy személyre szabott logisztikai tanácsadás, a Power Up Your Potential program keretében. A kezdeményezés célja, hogy segítse a hazai kis- és középvállalkozásokat mind a magyar, mind a nemzetközi piacra lépésben.
Kik pályázhatnak?
	A Size-Up a 18–35 év közötti fiatal vállalkozókat, tervezőket és kreatívokat várja, akik a sneaker és streetwear világában alkotnak valami újat.
	Nevezhetnek többek között:
	• sneaker- és streetwear márkák alapítói,
	• 3D sneaker-innovátorok,
	• applikációfejlesztők és digitális megoldások megalkotói,
	• sneaker protectorok, shieldek fejlesztői,
	• a vintage divat és a körforgásos gazdaság úttörői.
	A jelentkezéshez mindössze egy kétperces videó, egy rövid leírás és néhány vizuális anyag feltöltése szükséges.
Fontos dátumok
	• Jelentkezési határidő: 2025. október 31.
	• Shortlist kihirdetése: 2025. november 3.
	• Döntő: 2025. november 8., Sneakerness Budapest – Culture Street színpad
	A döntősök kétperces pitchben mutathatják be ötleteiket a nagyközönség előtt.
	A Size-Up nem pusztán megmérettetés, hanem valódi lehetőség arra, hogy a sneaker- vagy streetwear-koncepcióból igazi márka szülessen. A győztes nemcsak tőkét, hanem szakmai támogatást is kap ahhoz, hogy ötlete eljusson a közönséghez, és akár a nemzetközi színtérre is kiléphessen.
	Ha van egy elképzelésed, ami átírhatja a streetwear világát, most itt az alkalom, hogy megmutasd!
	
	Nevezés és részletek: www.size-up.eu
	
Ezek érdekelhetnek még
2025. Október 31. 08:06, péntek | Életmód
Ma van a reformáció emléknapja
Ma van a reformáció emléknapja, országszerte ünnepségeket tartanak a protestáns gyülekezetek.
2025. Október 30. 07:35, csütörtök | Életmód
Parajd - Szakértők: az elárasztott parajdi sóbányát nem lehet megmenteni, de a térségben újabbakat lehet kialakítani
Szakértők szerint az elárasztott parajdi sóbányát nem lehet megmenteni, de a térségben újabb sóbányákat és sóba vájt turisztikai létesítményeket lehet kialakítani
2025. Október 30. 07:32, csütörtök | Életmód
Fővárosi Közgyűlés - Nincs előrelépés a Sziget Fesztivál jövője ügyében
2025. Október 29. 07:32, szerda | Életmód
Az EU-ban 10 százalékkal nőtt az új autók eladása szeptemberben
Az Európai Unióban 10 százalékkal, 888 ezer 672-re nőtt az új autók eladása szeptemberben az előző év azonos hónapjához képest - áll az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA honlapjára kedden fölkerült jelenté
